Nakenchock

Det är ganska intressant det här med olika kulturer. Jag var med om det mest komiska någonsin idag. Vi stod i duschen efter träningen som vanligt och duschade (utan baddräkt så klart). Ibland är där klasser och simmar, och idag var där ett gäng på kanske åtta-nio år och alla med utländsk bakgrund. Där stod vi alltså i duscharna, nakna, när en av åttaåringarna öppnar dörren till duschrummet. Hon fick syn på oss, spärrade upp ögonen och skrek! Hon riktigt storskrek och sprang ut därifrån. Efter en liten stund kom flera av dem in till duscharna och alla såg ut som de sett spöken, de var i chocktillstånd. Någonting säger mig att de inte är vana vid att se nakna människor... Det var ganska intressant, tyckte jag, men det tog en bra stund innan jag kunde sluta skratta ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...