Boda borg

Efter många om och men, och hit och dit åkte till sist åtta tappra NV10b:are till Boda borg. Först ett tidigare gäng bestående av fyra personer och sedan jag och tre andra lite senare. Det var jättekul! Vi var inte så värst duktiga, men det var spännande. Klaustrofobi-banan var fruktansvärd, det var litet, trångt och vansinnigt varmt. Det största problemet var att vi inte riktigt förstod vad vi skulle göra på de olika banorna, därför kom vi inte så långt. Vi kom till exempel inte tillräckligt långt för att veta om spökhuset var läskigt eller inte ;)
När jag kom hem såg jag och Lisen på film, sedan gjorde vi hamburgare som vi åt till melodifestivalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...