Superträning

Idag har träningen gått super! I morse simmade jag en massa 50or och de gick fort för en gångs skull. Nu i kväll simmade jag 40*100 starttid 1.20. Jag var jättenervös, för om jag inte skulle klara det skulle jag få göra om det nästa vecka... Men det var lugnt, för det gick kanon! :D Jag simmade ungefär 4 sekunder snabbare per 100ing än jag gjorde i höstas när vi simmade samma serie. Glad som bara den, jeppjepp!
Jag var med på idrotten i skolan idag. Vi hade rörlighetstester och jag är fullt normal. Det kan ju vara skönt att veta.
I helgen kommer Elvira hit och det ska bli så himla skoj! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...