UGP i Lödde

Då har man varit i Lödde och simmat UGP i helgen. Igår var det 400 frisim och 100 fjäril. Frisimmet gick jättebra, det blev den näst snabbaste tiden jag nånsin gjort (den snabbaste var i Stockholm efter veckor av toppning). Idag simmade jag 1500. Eftersom jag inte kunde komma hem och simma det på distanscupen fick jag göra det nu istället och eftersom det inte gick för tjejer fick jag simma med killar. Men det var skoj. Det gick helt okej, jag var lite över pers men det kändes ändå rätt bra.
I fredags var det våffeldagen, och vi fick en supergod våffelfrukost av Helena när vi kom tillbaka efter träningen. En bra start på dagen ;) Igår kväll hade mamma gjort våfflor som också var jättegoda. Jag gillar sådana här speciella matdagar.Idag var vi på Nova efter tävlingen och nu har jag köpt en ny vårjacka :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...