Onsdag

Idag har det varit en lugn skoldag precis som alla onsdagar brukar vara. Märkligt nog har vi fått god mat både i skolan och här på borgen. Nu är snön nästan borta och det är hur skönt som helst. Lite vår hade inte varit fel nu tycker jag. Träningen gick finemang ikväll. Vi simmade 6(x st 1.10 + y st 2.20 + z st 3.30) vi fick själva välja hur långt vi ville simma på varje startid, men allt skulle vara max. Min serie blev totalt 2 650 meter i fart fem, jobbigt men skojigt.
Igår gjorde jag mitt livs goda gärning, jag hjälpte en i rullstol att komma loss från den slask-snöhög han kört fast i. Sedan körde han över min fot... Men han verkade i alla fall bli glad för hjälpen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...