Kemi...

Jag är ett steg närmare att veta vad jag vill bli när jag blir stor. Eftersom jag inte vet vad som verkar roligt och intressant, så kör jag med uteslutningsmetoden. Allt som har med kemi att göra är från och med nu 100 procent uteslutet. Bara så att ni vet ;) Man har gått i flera veckor och sett fram emot ikväll, första pluggfria kvällen på evigheter. Tror ni inte att biologiläraren lyckas slänga in en läxa till imorgon? Jo man tackar...
Träningen ikväll var en utmaning. Det fanns två pass att välja mellan: kortare sträckor med lite fart eller 5*1000 negativt. Lätt 1000ingarna ;) Det gick faktiskt väldigt bra, alla gick fortare och fortare och alla var negativa. Den sista med dolme och paddlar simmade jag på 11.59 (6.04+5.55) = jar är nöjd :)
Nu ska jag gå och packa för imorgon bär det av mot Skåne och UGP i Lödde :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...