Tåg...

Känns temat igen? Nu har jag åkt tåg igen. Jag visste att det skulle bli stressigt eftersom jag bara hade tio minuter på mig att byta tåg i Norrköping. Värre blev det när vi kom till Lund och såg att tåget redan var fem minuter försenat. Men det blev inga stress-problem över huvud taget för vi blev så sena så det inte ens fanns några anslutningståg kvar att stressa till... Jag skulle vara hemma 20 över nio, kom hem elva. Tåget fick göra ett extrastopp i Nyköping för att vi skulle komma hem och eftersom sista stadsbussen redan gått fick jag ta taxi sista biten. På strålande humör gick jag av tåget, och möts av SNÖ!?!? Tänk aldrig tanken "det kan inte bli värre", för då blir det det.
Imorse försov jag mig, och vaknade tio minuter innan träningen började. Att stressa i sig frukost 20 över fem på morgonen är såå härligt. När jag går ut genom dörren ser jag att hela vägen utanför är snöfri. Utom de tre metrarana framför vår dörr... Nu driver någon seriöst med mig!
Resten av dagen har dock gått bra. Vi hade massage på idrotten i skolan och det var rätt nice. Kvällsträningen bestod av ett "one-liner-pass" på 8*800. Efter det bubblade vi i bubbelpoolen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...