Semlor! :D

Jag trodde aldrig att jag skulle kunna bli glad över att se vattenpölar, men det kan jag. Ju större desto gladare  blir jag, för det innebär att våren är på väg. Hur härligt är det inte att gå upp klockan sex på morgonen och det är ljust ute?!?! Det är helt underbart ;)
Träningarna gick bra både idag och igår och det har proven i skolan också gjort. Dessutom är det semledagen idag, en av de bästa dagarna på året, mums! Allt har verkligen varit toppen. Ja, kanske förutom att vi cyklade på en tant idag... Men det var helt och hållet hennes fel. Hon gick mitt i cykelbanan (!) och vi var två som kom bakom och skulle cykla om, så vi tänkte att vi tar varsin sida. Problemet var bara att den andra cyklisten var lite, lite före så hon såg honom först och gick då en meter åt sidan. Rakt in i min cykel...
Glad semledag! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...