Back on track!

Yeees, I'm back on track!!! :D Idag fungerade simningen äntligen igen. Eftermiddags passet var hur kul som helst, och jag är jättenöjd. Hela dagen har flutit på bra, trots att jag sov alldeles för lite inatt... Att man ska kunna somna av att räkna saker är bara en myt! Jag hade seriösa problem med att sova igår kväll. Det tog ungefär två och en halv timme att somna och då hade jag hunnit räkna allt möjligt. Men det fungerade inte! Jag brukar börjar med att räkna får, men de blir alltid uppätna av vargar eller rävar, så nu testade jag med kor (alla djuren ska alltså hoppa över ett hinder), men nej då! Det blev för fullt med kor på andra sidan hindret så det fick inte plats fler. Då tänkte jag att små encelliga bakterier borde få plats, så jag började räkna dem i stället men de var för små och fula. Guldfiskar fungerade inte heller, så jag gav upp och började rulla tummarna tills jag blev trött i händerna. Ganska irriterande natt faktiskt. Jag lyckades på något sätt somna till sist, sedan vaknade jag klockan fyra. En timme innan jag skulle gå upp...
Annars är allt bra, och min förkylning håller på att släppa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...