What doesn't kill you makes you stronger ;)

Nu vet jag var alla muskler i armarna sitter. Jag har döpt tre av dem också, till Ont, Ondare och Ondast. Det tog 6,5 pass, 4 dagar och 50 000 meter att knäcka mig. Jag är helt slut! Vi simmade en av de jobbigaste serierna någonsin idag, och den klarade jag finfint. Efter det var mina armar dock lite väl trötta och inte riktigt på humör för att simma 2 400 meter arm. Men det var ett roligt pass. Jag älskar känslan efter sånt här, när man är helt slut men samtidigt överlycklig att man klarat allt. Dessutom har jag slagit nytt rekord idag: 18 000 meter på en dag!
Skolan har också varit okej idag. Förutom lunchen men det är ju inget ovanligt. Kemin är för tillfället totalt obegriplig, och jag fick MVG på mitt senaste samhällskunskapsprov. Imorgon har vi biologiprov och sedan är det helg ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...