Alice med flätornas nya skills

Intressant. Så tror jag man kan beskriva min dag. Inget har i alla fall blivit som det skulle, det mesta har dock varit till det positiva. Imorse cyklade man till Tessin för att ha spanska. Spanskläraren var sjuk, så då cyklade man hem igen. Sedan cyklade man till Gripen. Där fick jag leta reda på idrottsläraren och försöka förklara att jag ska ha samhällskunskap på hennes lektioner, så jag kan inte vara med på idrotten. För att jag ska få betyg så måste jag gå på de viktiga lektionerna (typ massage och bowling).
På svenskan fick vi tillbaka våra prov, och jag fick mitt livs chock. Trots att jag inte svarat på fyra-fem frågor och gissat på några lyckades jag få 61 poäng. Gränsen för MVG var 61... Glädjen över detta varade ungefär tills jag skulle cykla hem från skolan och upptäcker att det inte går att trampa. Min rosa kumpan har svikit mig än en gång! Något har fastnat så det går helt enkelt inte att trampa. Detta innebar att jag fick gå hem från skolan, vilket i sin tur innebar att jag blev 40 minuter sen till träningen. Både jag och Gabriel har försökt laga den men utan resultat, så jag får väl lämna in den nånstans.
Nu ikväll har Alice med flätorna lärt sig något nytt! Hon kan stå upp med min tvättkorg på huvudet och snurra ett helt varv utan att korgen snurrar med!!! Är det inte coolt!?!? Värsta partytricket ju :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...