6 jan 2011

Fart tre-pass imorse, kul men jobbigt. Efter det åkte vi till Century City. Det är det största köpcenter jag någonsin varit på, helt enormt. Innehållet var ungefär detsamma som på svenska köpcenter, fast vissa saker var något billigare. Det blev lite shopping och favoriten är en hatt!
Det är så roligt att folk här är så glada. Parkeringsvakterna står i sina coola hattar och ler oavsett väder och alla expediter i affärer undrar var vi är ifrån och är jättepratsamma.
Ikväll skulle jag och Anna göra wook. Det började med att vi köpt alldeles fel grönsaker, sedan kokte vi för mycket nudlar, sedan välte vi ner spis och stekpanna med grönsaker på golvet. Resultatet blev en smaklös nudel- och kycklingsoppa… Nu är jag och Anna klara med våra försök till avancerad matlagning!
Efter den imponerande måltiden hade vi vårt fem minuter på scen. Det blev jättebra! Vi stoppade ”snoppar” i våra drags och dansade till ”raggarpojkarna”. Coolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...