4 jan 2011

Idag har det varit ett älska-pass och ett hata-pass. Imorse var det långt och mycket arm. På kvällen var det kort och snabbt. Jag simmade Jag simmade fem 50or mer än man skulle (av tio) för att jag inte klarade de tider som skulle klaras. Det var egentligen inte speciellt konstigt eftersom tiderna var baserade på en 50-tid under 30… Jag simmade dessutom fjäril i början! Efter simningen körde vi landträning. Jag gjorde 450 situps :)
På lunchen ”citronerade” jag håret, dags att bli lite blond nu tycker jag. På kvällen grillade vi. Jättegott och mysigt trots att köttet snarare blev flamberat än grillat.
De som äger hotellet här är så himla trevliga. De kom ut med lampor att lysa på köttet med, och vatten att släcka lågorna med, och de är allmänt hjälpsamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...