Nytt schema

Nu har jag lyckats få schemaläggaren att ändra både mitt och parallellklassens nya scheman för att det ska passa min simning. Lektionerna i samhällskunskap hade kommit rätt så mycket i kläm. Det har sina fördelar med att gå på simgymnasium ;)
Nytt för terminen är fysik och biologi medan vi har avslutat naturkunskapen (mvg :D). Trots mina insatser för ett förbättrat schema, är det ändå jättedåligt. Vi slutar halv fem två gånger varannan vecka och en gång varje vecka.
Annars är allt bra. Jag börjar komma ifatt med vardagsrutinerna nu efter Sydafrika. Täningen flyter på, det har blivit en hel del kondition och styrka på land. Jag har till och med fått blåsor i handflatorna. Jag tycker det känns tämligen okvinligt med valkar i händerna... Men ska man bli en biff, så ska man ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...