9 jan 2011


Den här filuren hittade vi på ett köpcenter
där vi åt lunch :)
Idag var det beachen igen. Efter träningen. Jag älskar vågorna! De är jättehöga så det är riktigt roligt att bada. Och surfa. Någon gång ska jag minsann lära mig att surfa på riktigt. Nu var det mest bara att glida med vågorna, fast jag lyckades att stå på knäna igen.
Idag var det lite molnigt så det var bara skönt att ligga på stranden. På ett ställe här möts vågorna, så det slås upp en jättevåg mellan dem. Det var jättehäftigt att stå mitt i det! Jag och Alice köpte is-glass, på stranden. Den var äcklig och färgade av sig :) Efter badandet åkte vi till familjen Jonsson och åt grillat (supergoda revben!).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...