3 jan 2011

Mina fötter har mått bättre... Jag har skavsår på båda hälarna, en blåsa på varje stortå, min lilltå är delvis hudlös efter att en sten råkat befinna sig där jag sparkade och på undersidan av foten har jag ett bambiplåster sedan jag trampat på en glasbit. Men jag har åtminstone köpt ett par flippflopp :)  
Idag var en stekardag. Vi skulle egentligen in till Kapstaden, men de flesta ville tyvärr hellre till stranden. Det var full storm på stranden, röd flagga vajade och sanden piskade, men vi gav inte upp. Istället körde vi längre bort och lade oss på gräsmattan på en parkeringsplats. Det var faktiskt bara skönt att det blåste annars hade jag nog avlidigt i värmen (typ 40 grader). Det var härligt att bada och tack vare min solskyddsfaktor 30 klarade jag mig utan att bli röd. Jag fick dock ingen annan färg heller…
Träningen gick okej. Vi simmar nog i världens längsta 50-bassäng (längre än Burlöv). Idag var det en massa sydafrikaner i bassängen också. På kvällen åt vi spaghetti och köttfärssås. Nu mera vet jag hur dålig köttfärs luktar :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...