Tjohopp :)

Jag har kommit fram till jag nästan simmar snabbare med snodd än med fenor. Det är inte bra... Dags att börja röra på benen nu kanske?
I morse var sista morgonträningen på ett tag. Nu ska det börja laddas inför JSM. Kvällsträningen idag gick jättebra, trots att det kändes trögt gick det fort. Vi simmade bland annat sex 100ingar med minskande starttid. Jag klarade 1.10, men missade 1.05 ;)
Igår skrev jag mitt hittills mest misslyckade prov. Första gången jag inte ens svarat på alla frågor. Jag hade pluggat jättemycket, men lyckats missa några ord som visade sig vara viktiga. Aja, bättre lycka nästa gång ;)

Veckans lärdom: Om du har skavsår på hälarna efter ett par skor, blir det inte det minsta lilla bättre om man springer på löpband i gympaskor utan strumpor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...