Tävling hela helgen!

Igår såg jag en naken, vuxen kvinna för första gången i ett vanligt, offentlig omklädningsrum. Det var något nytt. Jag testade även att simma lite för att se om det fortfarande sitter i. Det gör det inte. Innan jag åkte och "simmade" var jag och handlade mat, vilket inte är så smart om man planerar att lämna det i bilen i en timme i vinterväder. De frysta grönsakerna var inte frysta längre, men å andra sidan hade jag frysta bananer med mig hem. Men så kan det bli en måndag efter en lång helg full med äventyr!
I fredags körde jag återigen till Indianapolis för att coacha simmarna och möttes av kramar och glädjerop. De hade deras mid-season meet och var utvilade och klädda i tävlingsdräkter. Jag missade fredagen men resten av helgen gick galant. Hela söndagen tog jag hand om distansarna som skulle sima milen och det kändes så nostalgiskt! De fick sovmorgon eftersom de simmade mellan försöken och finalpasset så jag körde dem separat till tävlingen. Sedan stannade jag kvar hela lunchpausen för att hjälpa dem med insimmet och för att vara allmänt stöd. Två av tre simmade riktigt bra så det var kul! Jag var även ansvarig för att beställa lunch och middag till hela gänget, så jag kände mig faktiskt lite viktig.
När tävlingen var över körde jag och Mehdi hem i varsin bil och kom hem vid 10 på kvällen, så jag var allt lite sliten på jobb igår.

Tyskägda mataffären Trader's Joe sålde kransar att hänga på dörren! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...