Grattis på farsdag!

Vill bara passa på att uppmärksamma den bästa pappan i min värld, nu när det är farsdag! Pappan som alltid ställer upp till varje pris och som alltid finns där, oavsett hur långt borta jag är; pappan som uppmuntrar mig till att växa och ta för mig; och pappan som inte tycker jag är totalt knäpp för att jag ger mig ut och springer klockan 2 på morgonen.
Jag tittade på Bad Moms igår kväll och jag misstänker att det är lika svårt att vara en pappa som en mamma, så vill bara säga att jag tycker mina föräldrar har gjort en fantastisk jobb.
Så grattis på farsdag pappa, jag hoppas du haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...