Zlatan här

Vårt nya gym här är underbart och jag utnyttjar det till fullo. Igår körde jag spinning igen och idag var vi runt 12 simmare som samlades och spelade fotboll i en och en halv timme. Jag har inte mycket till bollsinne men det lär ju inte bli bättre om jag inte övar, och vi hade så roligt! Det var mestadels européer som dök upp och vi spelade riktigt bra. Förutom en liten fotbollsplan finns där basketplan, gym med fria vikter, en stor avdelningen med alla möjliga typer av cardiomaskiner (min favorit är rodd!), crossfit och en löparbana.
Efteråt spenderade jag flera timmar åt tutoring. Jag skojar inte när jag säger att jag spenderar mer tid åt andras skolarbeten än mina egna, men jag gillar det!
En annan höjdpunkt i tillvaron är att jag gjorde egna friterade pickles häromdagen och det var smaskigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...