NCAA Division II 2017

Då var tävlingen igång! Jag fick sett en helt fantastisk 1000 idag där tjejerna racade ända in i mål på och slutade på 9:48. För Wingate gick det rätt bra, med flera finalplatser. Mehdi simmade frisim i 4x50-laget och de gjorde ett fantastiskt jobb, det är verkligen fart på den killen!
I pauserna gick jag och kollade på simhopp och det är rätt så imponerande det med. Egentligen vet jag ingenting om den sporten förutom att ju mer det stänker desto sämre är det.
Ikväll efter finalen åkte vi allihopa till Olive Garden och åt middag och jag vann en efterrätt! Vår fantastiska servitris var så nöjd med oss så hon bestämde sig för att genom barnsliga gåtor kora fyra vinnare, och jag vann! Så det har absolut varit en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...