Call me Picasso

Med långa helger hinner man med så mycket mer, och det känns som söndag trots att det bara är fredag. Igår kväll åkte större delen av laget till Queens för att förfesta innan vi åkte till en bar uptown Charlotte. Det var kul att umgås med andra än bara Wingate-folk, och jag pratade massor med en tjej som jag träffade i California för typ 6 år sedan och som nu simmat för Queens. Världen är liten!
Eftersom det är St. Patrick's Day så var många av oss grönklädda och vi hade det supertrevligt tillsammans.
Idag vaknade jag och gick till gymmet, innan Mehdi och jag åkte till Charlotte och åt sushi. När vi kom tillbaka gick vi till ett art-lyceum som gick ut på att måla canvas. Det var väldigt underhållande och tro det eller ej, det fick mig att känna mig rätt så konstnärlig (i alla fall när jag jämförde mitt resultat med Mehdis).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...