5km for leukemia

För andra helgen i rad bestämde sig delar av WU Swim för att delta i välgörenhetslopp. Denna gången var det för leukemi och det var utan buddies. Det var ett väldigt välarrangerat event och det gick gick helt okej tyckte jag. Med träningsvärk och ömma anklar från träning och fotboll sprang jag på rätt bra. Fick till och med en liten handgjord skål som pris för min delade andra-plats av de 5-6 tjejer som sprang!
Efter det firade jag och Mehdi slutet på den hårdaste tränings- och provveckan på länge med lite mer plugg. Denna veckan har jag nämligen min exit exam för marketing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...