Weekend Vibes

Med min tidiga helg hinner jag att göra så mycket kul! Igår höll jag, Vika och Alex i en presentation för vår marketinglärare och det gick fabulously. Efteråt träffade jag Bastian, läraren jag hade för ett och ett halvt år sedan, och vi umgicks ett par timmar. Han har så mycket idéer och han bryr sig verkligen om hur det går för mig, det är till och med möjligt att han kan hjälpa mig att hitta en internship i sommar. Så det var ett givande samtal.
Efteråt var vi ett gäng simmare som åkte till en trampolinpark och hoppade och spelade dodgeball. Det var rätt så kul tills Lenni landade snett och bröt foten... Simmare ska hållas i vatten... När jag kom hem väntade tidernas överraskning: istället för att beställa pizza som planerat hade Mehdi lagat middag åt mig!!!! Under de nästan tre år vi har varit tillsammans har detta endast hänt en gång (och det var med hjälp, för min födelsedag), så gissa om jag var överraskad! Dessutom var det riktigt gott!
Idag var solen framme så FC Snakes (vårt high performance soccer team bestående av diverse simmare) passade på att spela utomhus i värmen. Det går bättre och bättre tycker jag, och kul har vi. Så hittills har det varit en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...