Sheraton

Det här stället är WOW. Vi bor på ett Sheratonhotell med 17 våning, ägnat åt bara idrottare. Varenda våning har nationalsdekoration och även våra rumsnycklar har festivalslogon på sig. Hotellet har ett spelrum med Playstations, pingis, air hockey, packman och andra spel. Här finns dessutom restauranger, en liten shop, en hiss av glas med utsikt över hela Birmingham och ett fitnessrum med pool och bastu.
Jag delar rum med Katie och det funkar bra. Vi åkte till bassängen imorse innan vi åt lunch på Panera där jag åt en supergod kyckling/pecan/äpplesallad. Det blev en till tur till bassängen ikväll, och den här gången simmade även jag lite! Efteråt åkte vi till ett build your pizza-ställe och åt middag.
Bilder på hotellet kommer imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...