Skandinavisk kväll!

Med alla sju skandinaver på plats, plus några icke-skandinaviska, modiga själar, hade vi en toppenkväll. Vi tittade på Kopps och boostade vårt svenska rykte medan vi åt semlor och popcorn. Mycket bättre kan det inte bli.
Mitt spring break började igår morse efter veckans sista lektion, och det firade jag med ett köttiga spinningpass. Har aldrig gjort det förr, och jösses vad jobbigt det var! Trodde jag var bra på att cykla, men det här tog cykling till en helt ny nivå...
Firandet fortsattes idag med pannkakor till frukost. Därefter hade jag ett par tutoring-appointments som höll mig sysselsatt ett par timmar innan jag åkte och fick naglarna fixade. Vi gick våra kläder för nationals idag, så jag fick en jacka, ett par byxor och två tröjor. Lite märklig passform men det får funka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...