SCAD

Två utav tre dagar är avklarade och hela laget flyger fram! Jag simmade 500 på pers-tid igår, samt en fin 200ing i laget. Det känns helt fantastiskt att få på tävlingsdräkterna igen, det blir ett helt annat flyt i vattnet. Idag simmade jag 100 fjäril och persade med tre sekunder, sedan kapade jag ytterligare en sekund på eftermiddagen. Hela laget har simmat riktigt bra hittills, så det är hur kul som helst.
Vi bor på ett Marriott-hotell och jag delar rum med Olga. Luncherna äter vi på valfri restaurang i ett köpcenters food court och det har varit jättebra. Åt chicken teriyaki med pasta igår, och en råg-sub idag. Middagarna levereras från Olive Garden.
Nu är jag förhoppningsvis redo för milen och 200 fjäril imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...