Appreciation Week

Känner mig allt lyckligt lottad. Jag har så fina människor runt omkring, och en så fin familj. Häromdagen fick jag et mail som sa att jag hade ett paket att hämta ut, så jag knatade till postrummet i tron att det var ett par byxor som jag beställt. Men icke! Det var minsann en låda från Postnord! Min älskade familj hade skickat en överraskningslåda full med fint inslagna julklappar till mig (och Mehdi)! Jag blev så himla glad!
Samma dag blev jag dessutom nominerad av tjejlaget (vi genomför en omröstning varje vecka och de nominerade ska vara någon som förtjänar att utmärkas. Vinnaren får ta hand om vår maskot Prince under en vecka) för att ha simmat 200fj två gånger tillsammans med milen på samma dag, och för att jag kom till undsättning när Charlottes simglasögon gick sönder. Det värmde också hjärtat lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...