God Jul!

Även om jag är långt ifrån alla där hemma, så hade vi en jättefin julafton. Jag och Jolene spenderade morgonen åt att baka lussekatter, innan vi allihopa åkte till hennes föräldrar för en julmiddag som hette duga. Det var oss fyra, Jolenes föräldrar och bror, samt Mehdis och Hamzas kusiner, och det var jättetrevligt. Det bjöds på kalkon, piroger, köttbullar, kålpudding, grönsaker, och en massa annat. Till efterrätt hade vi lussekatter, "Christmas crack", tiramisu, cheesecake och te. Jag är så mätt så jag tror inte jag nånsin kommer äta igen (i alla fall till imorgons julmiddag)!
Mellan målen öppnades det paket och Jolenes föräldrar hade köpt presenter till oss också! Vi fick varsin kopp, varm choklad-pulver och en lite mjölkskummare. Så gulligt av dem! Det blev en riktigt bra julafton!
God Jul på er alla!

1 kommentar:

  1. Vilken rolig present med chokladen och mjölkskummaren. God fortsättning!

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...