Julstämning

Vi avslutade SCAD på top! Jag persade på milen (och 1000 på samma gång) och min 200fj gick helt okej. Överlag hade vi fantastiska prestationer.
Efter en fyra timmars lång bussresa kom vi hem till en juldekorerad lägenhet och nybakade pecan-brownies. Idag var det skönt med sovmorgon innan jag var tvungen att ta tag i nödvändigt pluggande. Jag och Lauren tog en paus och åkte och fixade naglarna så nu är de juliga och fina.
Nu ikväll tittade vi på Christmas Vacation medan resten av campus festade i lägenheten ovanför. Soccer-laget vann nämligen nationals igår, vilket är första gången ett lag härifrån vinner den titeln, och naturligtvis ska det firas på alla sätt och vis! Stort grattis till dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...