Bulldogs vs Bulldogs

Det verkar dock som att Wingates bulldogs är starkare än Gardner-Webbs! Dag ett är avklarad och jag började tävlingen med terminens första mile. Ojoj vad jobbigt det var! Jag är fortfarande inte speciellt snabb (fortsätter att kämpa för säsongens genombrott) men det var ett bra och stabilt lopp. Med brännande triceps var det bara att simma av lite, innan det var dags för 200 fjäril. Eftersom jag inte simmat längre än 25 i sträck de senaste två månaderna, var jag mer än lovligt nervös och råkade spara på krafterna litegrann de första 75... Därefter började loppet för mig. Andra 100 var riktigt bra och jag passerade tjejen brevid. Hoppas jag får simma det fler gånger och att min axel håller! En köttebullesub senare är jag på väg hem.
Imorgon tävlar vi på hemmaplan, och då är det 500 som gäller.
Det har varit en väldigt annorlunda tävling eftersom tjej- och killaget har varit uppdelade. Kändes lite tomt haha, men det var faktiskt roligt med riktig tjejstämning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...