When Queens kicked our butts

Så kan det gå ibland. Vi förlorade, men det blev många bra simningar ändå. Jag simmade som vanligt 500 och 1000, och det gick lite bättre än förra helgen. Det var en kul men tröttsam tävling.
Otursamt nog är jag on duty den här helgen så det blev en lång natt och idag har jag varit helt slut. Vi hade en lugn träning i morse följt av en snabb tur till footballens tailgate där jag fick en tid dyed tröja. Nu ikväll har tjejlaget haft team dinner. Juniors stod för sallad och bröd medan resten ordnade pasta, sås, kyckling och kalkon. Supergott! Förutom det så har dagen varit tämligen händelselös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...