Junior dinner

Det var på tiden! För att fira vår seger mot Gardner-Webb, och för att det var alldeles för länge sedan, samlades simlagets juniorer (minus ett par) för en finmiddag på Olive Garden (läs med avund kära syster). I väntan på bord tog vi en tur till Target och kollade på all juldekoration som är framme. Oj vad jag njuter av julkänslor! Tillbaka på restaurangen fick vi ett bord med en supertrevlig servitris. Hon gav oss extra av allt, och tog in mer mat så vi kunde fylla våra matlådor att ta hem. Jag åt soppa till förrätt med fri påfyllning, så jag prövade både chicken & gnocchi och chilli. De var båda supergoda. Till huvudrätt blev det pasta med svampsås och oxkött, åt tre pastabitar, resten ligger i en låda i väntan på morgondagens middag!
Efter att ha tävlat i ett par timmar, lifeguardat i 3 timmar och nu spenderat ett par timmar på tangent och Olive Garden, är jag redo för att göra absolut ingenting för resten av kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...