Bake-Off

Höll i ett program för mina residents idag, en så kallad bake-off. De som ville kunde baka något smarrigt och ta med det till min lägenhet där jag, Vika, Nate och Tim smakade och bedömde. Alla som kom fick naturligtvis svara av allt! Allt var supergott, men tillsist var vi tvungna att utse en vinnare. På första plats kom en fantastisk oreo-cheesecake, gjord på något magiskt, hälsosamt sätt (fråga mig inte hur, men jag ska definitivt be om recept). På andra plats kom Øystein med sitt valnötsbröd. Vi hade även en chokladpaj och pumpakakor. Riktigt bra och uppskattat program!
Resten av dagen har varit fullpackad med plugg. Det kvittar hur mycket man än försöker få gjort i förtid, tillslut har man ändå alldeles för mycket kvar att göra. Det blev en liten paus för att gå och simma av mig lite från igår dock, och det var väldigt skönt.
Nu ikväll har jag spenderat min duty-natt med att kolla på Mulan med Mehdi och Vika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...