Halloween for REAL

Vilken lyckad Halloween! Jag har haft min outfit planerad i över ett halvår, ungefär sedan jag började till på Game of Thrones. Jag vet inte om det är endast hårfärgen som gör det, men under de senaste åren har så många kommit fram till mig (folk jag knappt känner) och sagt att jag ser ut precis som Khaleese. Vad kunde då passa bättre än att klä ut Mehdi till Dorgo? Hans utklädnad blev fantastisk! Vi fick en massa beröm!
Alla hade lagt mer massor med energi på sina utklädnader. Där var Shrek och Fiona, Frodo och Sam, Legolas och Gandalf, tvillingarna från the Shining, Grinchen, Mimmi Pig och en massa andra! Jätteroligt att se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...