Naturligtvis naturligt och fint

Efter att ha träffat Jades familj och kollat på hennes bror när han spelade fotboll åkte vi hem till familjen Stewart. Det är lite galna men superhärliga! Jades syskon är roliga och har en miljon frågor om allt. Idag satt de och frågade både mig och Siri om fraser på svenska.
Imorse åkte jag och simmade, fick en veckas gratis inträde av de generösa badvakterna. Därefter åkte jag, Jade och hennes två syskon på utflykt. Vi började i District 12 från inspelningen av Hunger Games. Det är en övergiven liten by, och man kan känna igen det mesta där från filmen.
Därifrån åkte vi till Crowders Mountain där vi klättrade upp för berget för att studera utsikten. Det var betydligt jobbigare än jag väntat mig haha... Men vackert var det!
Efter att gått oss hungriga var det perfekt med buffé till middag på en country club. Dagens tema var frukost så jag åt ägg, biscuits, potatis, grits (nån märklig amerikansk gröt som jag för första gången tyckte var god) och en massa frukt. Hur gott som helst! Restaurangen var fantastisk, juldekorationer överallt och väldigt fint rent allmänt.
Det har varit en toppendag, och imorgon är det thanksgiving!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...