Black Friday!

Vad vore en black Friday utan shopping?? Jag åkte och simmade med Lauren, Mehdi och Lenni imorse för att sedan åka till ett köpcenter och möta upp Jade och hennes syskon där. Simning och bubbelpool kändes rätt skönt! På väg från poolen stannade jag och Lauren på IHOP medan killarna åkte till Tacobell för lunch. Helt magiskt gott! Sedan var vi redo för shopping!
Jag köpte converse, en kjol, leggings, en tröja och en julklapp till Mehdi. Allt på rea såklart! När vi kom hem igen var det bara till att fixa sig för kvällens festligheter: middag och teater.
Vi började på Blue Moon Tavern där jag åt pasta och kyckling. Därefter gick vi och såg Mary Poppins!!! Jag har aldrig sett den förr, men den här uppsättning var fantastisk. Jättebra röster och underbart skådespel. Verkligen en minnesvärd kväll.
Nu har vi spenderat de senaste timmarna åt Just Dance på Wii. Är helt slut haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...