Baddräkts-provning

Två representanter från Speedo dök upp på träningen idag med drygt 30 baddräkter för oss att prova. In och ut ur omklädningsrummet med baddräkter i diverse storlekar och modeller. Det var ju en träning i sig att få på och av alla dessa tighta korvskinn. Jag spenderade typ 30 minuter på att få på mig en dräkt med heltäckande rygg, och med armarna i vädret fick jag hjälp av Mariona och Amy att få den över höfterna (vilken syn säger jag bara... 20 tjejer som står och trycker in varandras rumpor för att få in dem i dräkterna). Men tillsist gick det och den satt som en smäck!
Tillsammans med tjejlaget har vi dessutom kommit på ett nytt hejarrop som ska testas i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...