Zoo, zoo, vi ska gå på zoo

Ajemen, det blev zoo hela eftermiddagen med Mehdi, Lenni, och Sam + flickvän. Början av mars är inte bästa tidpunkten för zoo, men tyckte ändå vi fick ut mycket av dagen. Lejon, isbjörn, schimpans, elefant, giraff, och så vidare. Favoriten var puffins (lunnefågel tror jag, små och svarta simmande fåglar, med färgglada näbbar) då de var väldigt aktiva och roliga. Jag gillar zoo, men detta var den typen av zoo som jag inte tycker man ska uppmuntra. Många djur var ensamma och inhängningarna var väldigt små.
När zooet stängde åkte jag och Mehdi direkt till Charlotte och kollade på basket. The Hornets mot Washington Wizards. Vi förlorade stort men det var ändå underhållande. Vi fick sett ett typiskt amerikansk frieri på storbildsskärmen! Som tur var sa tjejen ja haha! Nu är vi på väg hem efter en lång men underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...