Planer!

Håller på att göra planer för spring break nu. Vi är ett helt gäng som har bestämt oss för att stanna här på skolan över lovet, så nu ska jag minsann utforska omgivningarna! Hittills har jag och  Mehdi bokat biljetter till Hornets basketmatch i Charlotte, samt en timmes ridtur i skogen. Jag har inte ridit på evigheter men har velat göra det jättelänge. Mehdi har aldrig suttit på en häst. Gissa vem som bestämde den aktiviteten..
Är supertaggad på lov nu, det kommer bli störtbra! Ska bara ta mig genom fyra skoldagar först.

Föutom att planera lov har jag haft skola och träning som vanligt (eller nästan som vanligt.. Eftersom jag har lektion när vi har träning (vilket ingen talade om innan vi gjorde våra scheman) får jag och Cheyanne träna själva. Men vi kan inte träna när vi vill, för det måste vara under uppsikt. Så vår träning fick bli när alla andra var klara, med Will som supervisor. Han blev uttråkad och drog efter en halvtimme). Jag gick dessutom till Health Center (märkligaste besöket nånsin) och fick antibiotika för en pytteliten urinvägsinfektion. Jag skippar medicinen och gör som alla husråd säger: sköljer bort det med vatten och tranbär. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...