New President

Ajemen, efter en sisådär 23 år som president här på Wingate går nu Dr. McGee i pension. Idag presenterades den nya presidenten!
Det har varit en väldigt aktiv men kul dag. Jag började hos vår trainer Jordan, eftersom mina anklar har gkort ont den senaste tiden. Därefter fixade jag lite pappersarbeten innan lektionerna började. Därefter president-introduktion, yoga-lyceum, lektion igen, fotboll, gym och plugg. Jag och Cait hängde med killarna för att spela fotboll  (vanlig), de börjar nämligen sin intramural-turnering nästa vecka. Jag är inte helt sämst i alla fall så det är skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...