Jurassic Park

Ytterligare två lyceum avklarade! Båda var faktiskt riktigt bra. En av dem hölls av vår präst, som på ett väldigt roligt sätt informerade och gav statistik om sex, drugs and rock n roll. Har även tagit mig genom ett accountingprov idag.
Kvällen blev superduper. Jag, Lenni, Mehdi, Cait, Jerome och Öystein hyrde Jurassic Park 2. Så vi såg på film, snackade en massa strunt och gjorde pannkakor. Eller ja, Mehdi försökte göra pannkakor... Det finns ju en första gång för allt...
Under kvällen pratade jag med några simmare från Limestone och det verkar som halva deras lag kommer och hälsar på på lördag! Det kommer bli fullt drag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...