Vilken höjdarkväll!

Kan knappt beskriva hur lyckade kvällen blev igår! Limestone och Catawba dök upp vid 6-tiden, långt innan Wingate-simmarna var redo, men med närmre 30 pers fick vi festligheterna startade ändå. Temat var yoga hoes och workout bros, bekvämt som bara den! Efter ett tag dök Queens och Wingate upp, det var packat här!!! Säkert närmre 80 personer. Alla våra lag hade haft hemmamatcher idag och vädret var toppen, vilket resulterade i hela campus var ute.
Höjdpunkten var att vi var massor med svenskar, åtminstone en tio-tolv stycken. Helt underbart! Till och med divisionens snabbaste simmare dök upp. Jag var runt överallt och träffa så mycket människor. Jag spelade football och FIFA, jag tappade min telefon,  och jag återfick den, och självklart åt jag pizza. Summa summarum, kvällen var super.
Idag har jag inte gjort mycket.. Jag och Öystein gjorde semlor, but that's about it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...