HEEEST

Åh vad länge sedan jag red! Just därför släpade jag med mig Mehdi till turridning. Jag gick på ridskola när jag var liten, men Mehdi har aldrig suttit på en häst förr. Det var helt underbart! Vi var tre plus guide som red en timme i skogen. Min häst, Lil' Charlie, tyckte det var roligare att traska brevid stigarna än på, och han försökte gång på gång välja ett nytt spår. Men jag lyckades hantera honom haha. Tydligen så tycker han inte om att vara för nära andra hästar så han slackade efter hela tiden tills jag fick honom att trava ifatt.
Supermysigt hade vi det, och även Mehdi uppskattade det! Nu ikväll har vi kollat på nationals-simningarna med Lenni och Sam. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...