Swift

Efter att Vika klagat på att jag inte bloggat på ett par dagar, känner jag att det är dags! Så vad har hänt i mitt liv sen sist? Jo, jag har fördjupat mig i Jonathan Swifts liv. Skulle skrivit uppsats i lördags men solen var för lockande. Skulle skrivit uppsats i söndags men... ja.. Så jag skrev uppsats hela måndagskvällen och hela tisdagkvällen och idag tog jag med mig min jämförelse av A Modest Proposal och Gulliver's Travels till vårt writing center för att få det genomläst, så nu kan jag strax lägga det på hyllan.
Förutom det så har jag tränat en massa (såklart) och haft möte med min adviser. Snart dags att registrera för nästa termins klasser! 
I måndags rakdes huvudet på Bailey eftersom han förlorat ett vad angående om killarna skulle slå lagrekordet på 4×200. Ser bra ut där coach!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...