Kickboxing

Har absolut hittat min nya grej. I ett 30-graders varmt racketballrum körde vi en timmes kickboxing som träning. Det är andra gången vi gör det nu, och jag gillar't! Svettigt och jobbigt är det, men för en gångs skull känner jag mig så koordinerad!
Nu har jag en träning och två lektioner kvar till spring break, och träningsuppehåll (eller ja, uppehåll från obligatorisk, organiserad träning). Det kommer bli ett dunderbra lov!

På bilderna nedan har vi Frodo. Finaste katten, som var i vår ägo för ett par dagar. Han hittades här på skolan, men är nu lämnad till vårt animal shelter, i hopp om att han ska få ett bra hem.

Strike a pose?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...