Automatare

Har lånat en bil nu över lovet, automatare såklart. Det är ju hur besvärligt som helst att köra!!! Känns jättekonstigt med bara två pedaler, och jag förväntar mig hela tiden att motorn ska dö när jag bara bromsar utan att koppla. Men jag vänjer mig väl haha.
Idag har vädret varit underbart så jag och Cait gick på lacrossematch innan jag sprang en tur. Förutom det har jag och Mehdi samlat på oss nödvändigheter inför lovet (så som Wii och våffeljärn) från de andra simmarna som inte kommer vara kvar här.
Nu ikväll bjöd Kirk oss alla på middag på Hilltop för att fira att nationalsgänget åker imorgon bitti. Det har varit en bra lördag och imorgon blir det hajking!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...