Och så var skolan igång!

Även om jag var tvungen att göra ändringat ända in i det sista så blev mitt schema tillsist bra. Denna termin läser jag kurser i accounting, communication, management, marketing, matte och computer science. Marketingprofessorn är favoriten i år!

Även imorse blev det en löptur med Jerome. Vi startade redan kvart över sex då det fortfarande var mörkt ute. Känslan av att springa runt sjön i soluppgång med omgivningen full av dagg, samtidigt som ånga strömmar upp från sjön, är helt otrolig. Till hjortarnas bröl tog vi en paus och jobbade vidare på vårt handstående innan vi sprang hem igen.

Slänger in bild från första träningen här, tror någon måste köpa en ny badmössa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...