Back at the gaaatee

Det är underbart att vara tillbaka! Så underbart att jag inte ens hunnit blogga om all underbarness. Det tog oss tio timmar i en fullpackad van att ta oss hit i lördags, men när vi väl kom fram till ett 40-gradigt wingate, möttes vi av alla dessa familjära ansikten. Flera simmare, däribland Vika, var redan inflyttade. Vi hjälptes åt och fick tillsist upp all packning på rummet. Därefter åkte vi till Red Bowl för middag.
Söndagen bestod av uppackande, Walmarttrip och dekorerande. Vårt rum är superfint! På kvällen hängde alla runt på Campus så större delen av simlaget var tillsammans, samtidigt som jag träffade massor av andra människor. Freshmengänget i år är toppen. Hur roliga som helst!
Igår började jag dagen med en löptur med en av de nya tyskarna, Jerome. We meet again campus lake. Annars var det mest fixande med skolgrejer och sånt. På eftermiddagen tränade jag och sen hade vi möte. Så där har vi en sammanfattning av de första dagarna tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...