Lång fredag

Även denna morgon började som en morgon ska börjas, med svett och svidande muskler. Denna gång sprang jag med Leif. Kvart över sju och redan för varmt. Efter löpturen blev det frukost från Einsteins, innan skoldagen drog igång.
Jag var tvungen att fixa med försäkringar och sånt så jag blev lite sen till träningen, vilket innebar att landträningsgruppen redan dragit. Istället körde jag och Julie ett långt simpass. Efter det hade vi team meeting med alla coacherna. Vi gick igenom säsongens upplägg.

Det är inte ofta jag har pluggat en fredagskväll, och ska det va så ska det va på riktigt. Jag, Vika och Mehdi spenderade tre timmar åt att göra klart vår Computer Science-läxa. Fy bövelen! Men måste erkänna att det var en ovanligt kul läxa! Väl klara gick vi till seniorkillarna och kollade på Lone Survivor. Känns så märkligt att juniorerna nu är seniorer haha, och kan fortfarande inte fatta att jag är en sophomore!

Förutom allt det så har jag köpt nya flippflopp! Suuupersköna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...